Koszulka reklamowa z nadrukiem – ponadczasowy gadżet marketingowy

0
49
Koszulka reklamowa z nadrukiem - ponadczasowy gadżet marketingowy

Niektóre gadżety reklamowe nigdy nie wyjdą z mody – dotyczy to między innymi koszulek reklamowych z nadrukiem, które są nie tylko praktyczne, ale też bardzo efektowne. Można umieścić na nich naprawdę duży i wyraźny nadruk z logo lub nazwą firmy, a nawet chwytliwe hasło reklamowe. Konsumenci bardzo chętnie sięgają po takie gadżety, ponieważ mogą korzystać z nich na co dzień, na przykład w roli koszulki do ćwiczeń czy koszulki do spania. Dlaczego T-shirt tak dobrze sprawdza się w roli gadżetu marketingowego?

Koszulka z nadrukiem dla pracowników

Koszulka reklamowa z nadrukiem znajduje zastosowanie w roli stroju firmowego dla pracowników. W takim przypadku jej kolor zawsze nawiązuje do barw firmowych, a nadruk trafia najczęściej zarówno na front, jak i na tylną część stroju. Dzięki temu klienci sklepu czy obiektu usługowego mogą rozpoznać pracownika firmy w każdej sytuacji. Koszulka reklamowa z nadrukiem dla pracownika powinna być wytrzymała i odporna na częste pranie, aby osoby zatrudnione dobrze prezentowały się w miejscu pracy. Istotne jest też ich estetyczne zaprojektowanie, ponieważ każdy pracownik reprezentuje swojego pracodawcę przed klientami i kontrahentami.

Koszulka z nadrukiem dla klientów

Koszulki reklamowe z nadrukiem znajdują zastosowanie także w kampaniach reklamowych. Pełnią rolę darmowego gadżetu, który ma zwiększać świadomość marki i budować jej pozytywny wizerunek. Również w tym przypadku warto zadbać, aby T-shirt miał przyzwoitą jakość – dobry materiał i wytrzymały nadruk to podstawa. Konsumenci bardzo chętnie przyjmują takie gadżety reklamowe z uwagi na ich praktyczne zastosowanie. Koszulka świetnie sprawdza się do noszenia na co dzień, do ćwiczeń czy do spania. Można podarować ją potencjalnemu klientowi na targach czy wystawach, ale także w ramach gratisu do zamówienia.

Jak wybrać koszulkę reklamową z nadrukiem?

Ponieważ koszulka reklamowa z nadrukiem reprezentuje firmę, powinna mieć odpowiednią jakość i atrakcyjny design. Wybierając taki produkt należy zwrócić uwagę na:

  • rodzaj materiału – najlepiej bawełna o wysokiej gramaturze, ponieważ jest wytrzymała, miękka i oddychająca,

  • krój i fason – odpowiedni dla kobiet i dla mężczyzn, do wyboru dostępne są zwykle koszulki polo, z klasycznym okrągłym dekoltem lub dekoltem w serek,

  • kolor – idealnie, jeśli będzie dobrym tłem dla nadruku, ale może też nawiązywać do barw firmowych,

  • rozmiar – zawsze lepiej go zawyżyć, gdyż T-shirt nie powinien być opięty.

Odpowiednio dobrana koszulka i estetycznie zaprojektowany nadruk reklamowy to klucz do stworzenia idealnego gadżetu marketingowego, dlatego warto rozpatrywać te parametry produktu holistycznie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here